Heb je toch een vraag?
Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Onze vriendelijke, Nederlandse klantenservice team helpt je graag verder.
Met de Tinka Card kun je in meer dan 10.000 bij fashioncheque aangesloten winkels shoppen en later betalen, zonder extra kosten. Perfect voor die aankopen die gewoon niet kunnen wachten. Met de Tinka card willen we dat jij je financieel gesteund voelt, op een verantwoorde manier.
Niemand houdt van extra en onverwachte kosten, wij ook niet! Daarom is de Tinka Card gratis, inclusief bezorging. Betaal in 14 dagen met 0% rente en geen verborgen kosten!
Met de Tinka Card kun je in meer dan 10.000 bij fashioncheque aangesloten winkels zoals Foot Locker, C&A, Omoda, Rituals and Hema. Maar er zijn nog veel meer winkels te ontdekken! Klik op de knop hieronder of ga naar de shop finder in de Tinka app om al je favoriete winkels bij jou in de buurt te vinden.
De Tinka Card geeft jou de kracht om slimmer met je financiën om te gaan. Voorkom financiële stress door je betaling op te delen en beheer al je betalingen in de Tinka app. Slim betalen is nog nooit zo eenvoudig geweest!
Bij de kassa selecteer de fashioncheque optie en swipe of scan de barcode op je Tinka Card. Heb je een digitale Tinka Card? Dan scan je simpelweg de barcode van je digitale kaart in de Tinka App!
Houdt er rekening mee dat sommige winkels je zullen vragen om de kaart te swipen bij de kassa, neem daarom altijd je fysieke Tinka card mee als je gaat shoppen.
Het aankoopbedrag verschijnt automatisch als een factuur in de Tinka app, enige wat jij nog hoeft te doen is hem later te betalen.
Jouw digitale kaart is direct geactiveerd nadat hij aangemaakt is. Gebruik je telefoon om later te betalen. Klaar voor gebruik in slechts 90 seconden.
Krijg een berichtje wanneer je moet betalen en beheer al je facturen en betalingen eenvoudig in de app.
Jij wil dat je geld veilig is, dat begrijpen we. In de app kun je eenvoudig je kaart blokkeren en deblokkeren wanneer dit nodig is.
Nu shoppen en later betalen met Tinka is eenvoudiger dan ooit met de nieuwe Tinka card. Tinka is de leider in Nederland op gebied van achteraf betalen, met meer dan 65 jaar ervaring in de financiële wereld. Tinka is gestart als de financiële afdeling van Wehkamp en sinds 2021 zijn we een onafhankelijk bedrijf. Tinka's doel is om de meest verantwoorde en aanbevolen achteraf betaalprovider in Nederland en daarbuiten te worden en we vinden het belangrijk dat onze klanten zich financieel sterk voelen. Fashioncheque is een populaire giftcard gefocust op fashion, ontstaan in Nederland in 2008 en kan besteed worden bij meer dan 10.000 aangesloten winkels. Met de Tinka card - powered by fashioncheque heb jij nu de mogelijkheid om in de winkel te shoppen en tot wel 14 dagen later te betalen in al deze 10.000 aangesloten winkels. En dat alles zonder verborgen kosten of kleine lettertjes.
Met de Tinka card kun je in alle 10.000 winkels shoppen die aangesloten zijn bij fashioncheque en tot wel 14 dagen later betalen, zonder verborgen kosten of kleine lettertjes. Shop bij winkels zoals Foot Locker, C&A, Omoda, Rituals en Hema.
Je vindt alle aangesloten fashioncheque winkels op https://www.fashioncheque.com/nl-nl/winkels-2
Je activeert de kaart in 3 eenvoudige stappen in de Tinka app, het kost je slechts 90 seconden!
1. Log in met het e-mail adres waar je de informatie e-mail op ontvangen hebt;
2. Activeer je kaart door de barcode te scannen met je telefoon;
3. Wij berekenen je persoonlijke shop limiet (Tinka saldo).
Nu kun je meteen beginnen met shoppen! Eenmaal bij de kassa hoef je alleen maar de barcode te laten scannen of je kaart te swipen en het aankoopbedrag verschijnt automatisch in de Tinka app onder openstaande rekeningen. Wees je bewust van dat je deze rekening binnen 14 dagen betaald; zonder verborgen kosten of kleine lettertjes uiteraard.
Om onze slimme betaalmanier veilig en verantwoordelijk te houden heeft je Tinka card een persoonlijk shop limiet, je Tinka saldo. Op deze manier zorgen we ervoor dat je nooit meer shopt als dat je kunt afbetalen.
Zodra je je fysieke Tinka card hebt geactiveerd, kun je ook de digitale Tinka card gebruiken in je app. Je digitale kaart werkt hetzelfde als de fysieke kaart. Zorg ervoor dat de winkel de fashioncheque optie selecteert en scan vervolgens de barcode in de app. Houd er rekening mee dat je bij sommige winkels de kaart moet swipen bij de kassa, dus we raden je aan om je fysieke kaart bij je te houden als je gaat winkelen.
Heb je de app nog niet? Download hem in de App Store of Google Play
Het betalen van je openstaande rekeningen kan via de Tinka app of via de webomgeving van Mijn Tinka. Betalen kan eenvoudig via iDeal of online bankieren.
Je vindt je openstaande rekeningen in de Tinka app.
Je kan een Tinka card eenvoudig aanvragen op tinka.nl of tinka.nl/tinka-card. Wij zullen je dan de kaart binnen enkele dagen opsturen. De Tinka card is gratis, inclusief de levering.
Mocht je ooit je Tinka card kwijtraken, geen zorgen. Je blokkeert je Tinka card namelijk net zo snel als je hem geactiveerd hebt in de Tinka app. In de Tinka app kun je onder je persoonlijke account de kaart blokkeren door op de knop 'blokkeer kaart' te klikken. De kaart wordt dan automatisch geblokkeerd. Daarna is de pas niet meer te gebruiken.
Anders dan online aankopen geldt voor winkel retouren het beleid van de desbetreffende winkel. Als een winkel je retour accepteert en je terugbetaalt in de vorm van cash, giftcard of een tegoedbon, is het nog steeds jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat de openstaande rekening in de Tinka app binnen 14 dagen betaald wordt.
Nee, je hoeft niks te betalen voor de Tinka card. Het enige waar je voor betaalt zijn je eigen aankopen die je via de Tinka card hebt gemaakt. Uiteraard binnen 14 dagen en zonder verborgen kosten of kleine lettertjes.
Als je kaart niet werkt, probeer dan het volgende:
1. check of je alle activatie stappen in de app hebt doorlopen
2. check of je de kaart misschien geblokkeerd hebt in de Tinka app
3. check je persoonlijke shop limiet in de Tinka app. (je Tinka saldo)
Let op: u kunt slechts één geactiveerde Tinka card hebben. Als u al een geactiveerde Tinka card heeft en u wilt de "Tinka card - powered by fashioncheque" activeren, neem dan gaarne contact op met onze Klantenservice.
Houdt er rekening mee dat we een krediet check doen om je persoonlijke shop limiet te bepalen. Wanneer je krediet niet voldoende is, kun je helaas geen gebruik maken van de Tinka card
Je Tinka card heeft ook een limiet van €150 per shop scan of swipe. Geen zorgen; voor aankopen boven de €150 kun je eenvoudig bijbetalen met cash, pin, credit card of gift card.
Wanneer geen van deze stappen werken, neem contact op met onze vriendelijke, Nederlandse klantenservice. Kijk op https://www.tinka.nl/klantenservice voor de beste manier om contact op te nemen.
Loop je tegen problemen aan bij het activeren van je Tinka card, of heb je andere vragen over het gebruik van je kaart? Neem contact op met onze vriendelijke Nederlandse klantenservice, kijk op https://www.tinka.nl/klantenservice voor de beste manier om contact met ons op te nemen.
Voor meer informatie verwijzen we je door naar onze uitgebreide algemene voorwaarden. Je vindt ze hier: https://www.tinka.nl/algemene-voorwaarden.
Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Onze vriendelijke, Nederlandse klantenservice team helpt je graag verder.
Kun je niet wachten om zelf aan de slag te gaan? Download onze app in de Appstore of Google Play, meld je aan en gebruik de app al in 90 seconden!