Drie betaalirritaties die je vast herkent En één tip waarmee je ze voorkomt

Jouw Finance2021-06-23

Als jouw financiële sidekick weten we dat een bestel- of betaalproces soms frustrerend voor je kan zijn. Onnodige momenten van irritatie kosten je tijd die jij wel beter, of vooral leuker, kunt gebruiken. Hier komen ze, de drie betaalirritaties die je vast herkent:

1. Ai, wachtwoord vergeten

Hoe vaak moet jij 'wachtwoord vergeten' aanklikken? Al die wachtwoorden zijn irritatie nummer 1. Niets is zo frustrerend als wéér een nieuw wachtwoord aan te moeten maken, voordat je jouw online aankoop kunt regelen. Moet simpeler kunnen, toch?

2. Ehm, waar is die mail?

Krijg je ook zoveel e-mails van webshops over bestellingen, betalingen en verzendingen? Waardoor je net die ene mail die je zoekt, vaak niet meer kunt vinden? Wat jij mist, is overzicht!

3. Oeps, te laat betaald

Vind je online shoppen ook zo handig? Zeker als je achteraf betaalt, heb je met een paar keer muisklikken je bestelling gedaan. De factuur komt wel, eerst kijken of het product wel bevalt. Heel handig, totdat je de betaling vergeet… Irritatie nummer 3?

Dé oplossing: Tinka-app

Gelukkig kan het allemaal simpeler. Met één oplossing: de Tinka-app! De Tinka-app geeft je meer controle en inzicht in jouw Tinka-betalingen. Zo beheer je jouw financiën simpel en snel. Waar je ook bent.

Probeer het zelf! Download de gratis Tinka-app in Google Play of in de App Store. Daarna alleen nog even inloggen met je Tinka-account en je kunt meteen aan de slag.